LG son yıllarda diğer büyük akıllı telefon üreticileri gibi her yıl aynı stratejiyi takip ediyor. Ancak bu süreç bazen istenilen rakamları  vermeyebiliyor ve strateji değişikliği gerekiyor. İşte LG için de değişiklik zamanı geliyor gibi görünüyor. Güney Kore’den gelen yeni bir raporda, şirketin Apple ve Samsung’un üst seviye telefon aileleriyle daha iyi rekabet edebilmek için G ailesinin adını değiştireceği yazıyor.

The Investor’a bir demeç veren LG yetkilisi, amiral gemisi modellerin yeniden markalaştırılmasının sektörde yeni bir şey olmadığını ve önümüzdeki amiral gemisinin adına da henüz karar vermediklerini söyledi. LG, G serisi için yılın ilk yarısında yeni bir marka stratejisi hazırlıyor. İlk belirtilenlere göre şirket, sıradaki üst seviye telefonunu iki basamaklı bir numarayla adlandıracak.

LG’nin bu hamleyi ise daha önce Samsung’un Galaxy Note serisinde uyguladığı gibi psikolojik üstünlük için yaptığı düşünülüyor. Zira rakiplerinin amiral gemilerinin daha yüksek rakamlı adlara sahip olmaları bilinç altında psikolojik bir fark oluşturabilir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu girin!
Lütfen isminizi buraya girin