19 Ağustos 2017 Cumartesi
Ana Sayfa / KURUMSAL HABER / Samsung Türkiye, Note 7 İçin Resmi Açıklama Yaptı!

Samsung Türkiye, Note 7 İçin Resmi Açıklama Yaptı!

Samsung her zaman en yüksek kalitede ürünler tasarlamayı ve kullanıcılarına sunmayı hedeflemektedir. Yüksek kalitedeki hizmet anlayışımızı sürdürebilmek için, değerli kullanıcılarımızdan gelen her türlü arıza bildirimini çok ciddiye alıyoruz. Galaxy Note 7’ye ilişkin bildirilen vakaları takiben, kapsamlı bir inceleme yürüttük ve bu sınırlı sayıdaki vakaların pilden kaynaklanan bir sorun nedeniyle oluştuğunu tespit ettik.

1 Eylül 2016 itibariyle dünya çapında milyonlarca adet satılmış olan Galaxy Note 7’ler içerisinde sadece 35 adet vaka bildirilmiştir. Piyasada bu durumdan etkilenmiş olabilecek bataryaları tespit etmek adına tedarikçilerimizle beraber titiz bir inceleme gerçekleştiriyoruz. Belirtmek isteriz ki, ürünlerimiz yürürlükteki tüm mevzuata uygun olarak ithal edilerek satışa sunulmuştur ve BTK (Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu) ile yürütülen ortak çalışma sonucuna göre ülkemizde şu ana kadar bilgimiz dahilinde hiçbir vaka olmamıştır.

Samsung için mutlak öncelik kullanıcılarımızın güvenliğidir. Bu nedenle Samsung Electronics Türkiye olarak ülkemizde Galaxy Note 7 satışlarını geçici olarak durdurma kararı aldık. Halihazırdaki Galaxy Note 7 kullanıcılarımız mevcut cihazlarını en kısa zamanda yenileriyle değiştirebilecekler veya satın almış oldukları noktaya ürünü iade ederek ödemiş oldukları ücretin tamamını geri alabilecekler.

Kullanıcılarımız için bu durumu en hızlı şekilde çözmek ve en yüksek kalitede ürünleri sunmaya devam etmek amacıyla çalışıyoruz.

Hakkında Selim Subaşı

İlgili Haber

TP-Link Neffos X1

TP-Link Neffos X1 Serisi Akıllı Telefonlar Türkiye’de

TP-Link, Neffos akıllı telefonların yeni serisi olan X1’i Türkiye satışa sunuyor. Neffos X1 ve X1 ...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bad Behavior has blocked 880 access attempts in the last 7 days.