YouTube reklamlarında yeni dönem başlıyor

YouTube’un dikey reklam özelliğinin kullanıma sunulacağını açıklamasının ardından gözler YouTube’un yeni reklamlarına çevrildi.Dikey videoların izlenmesindeki kullanım kolayşığı ve efektifliği şüphesiz dikey reklamların gelmesinde en büyük neden. Google’da kullanıcılarına bu konu ile ilgili olarak “Büyük ve güzel gözüken bir ekranda yayınlayacağınız mesajlar, çok daha ilgi çekici ve verimli olacaktır.” şeklinde bir açıklama yaptı.

Google’ın kendi düşüncelerini bir kenara koyarak dikey içerikleri yorumlayalım. Gerçekten de gün geçtikçe yüklenen dikey videoların hızlanarak artmakta olduğunu görmekteyiz.

Özellikle Instagram, Instagram TV, Instagram hikayeleri, Twitter ve Periscopeservislerinin dikey kullanıma odaklı olması sebebi ile Youtube dışında diğer reklam servislerinin de kısa sürede dikey reklamlara yöneleceğini tahmin ediyoruz.

Dikey videolara ve içeriklere gösterilen talebin oldukça fazla olması, reklamların dikey olarak hazırlanması için en büyük sebep.  Bunların dışında çerçevesiz ekranların yaygınlaşması ile mükemmel bir estetik sunan telefon ekranları da, insanların telefonlarını dikey olarak kullanması için ayrı bir öneme sahip.

 

Sizin dikey içerikler hakkında düşünceniz nedir?

Paylaş
Önceki İçerikApple’dan A12 Bionic İşlemci
Sonraki İçerikiPhone Kendini Üçe Katladı
Bilgisayar Mühendisliği öğrencisi. SEO ve mobil uygulama üzerine çalışmalar yürütüyor. Teknolojinin, doğru kullanıldığı zaman insanların hayatlarını kolaylaştıracağına inanıyor. Teknolojiyi anlamak ve anlatmak için burada.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu girin!
Lütfen isminizi buraya girin